svētdiena, septembris 30, 2007

Multi: Jou homīši!

Ziņas iesūtītājs: Hell_Dude
Informācijas avots: EGM (Electronic Gaming Monthly)

Šeit no industriālās krajas ziņo Eidž Dījs, lai pastāstītu jums par 2008. gada geimu Saint’s Row 2. Es vakar no saviem nēģeriem Gamespot’ā saņēmu informācija, ka EGM ir intervējuši īstos gangstus, Volition. Izlasījis šo interviju, es iedomājos, ka mani nēģeri no KonsoLV arī gribēs ko zināt. Man gan mamma neļāva tulkot visu interviju, bet teica, ka es varu ierakstīt to svarīgāko.

Tātad. Pēc piedzīvotā sprādziena Saint’s Row beigās, galvenais čars piemostas Stillwateras slimnīcā un atklāj, ka viņa olas peld kaut kur līcī. Tāpēc spēles sākuma varēs izvēlēties vai gribi būt vīrietis, sieviete vai arī kaut kāds krustojums (es gan būtu gribējis iespēju "purva briesmonis"). Šoreiz būs pieejami ne tikai spīdīgi vāģi ar ko izrādīties savām kucēm, bet arī laivas, helikopteri, moči un pat lidmašīnas. Dēļ jaunajiem braucamajiem spēlē būs jaunas teritorijas, kurās varēs nokļūt, piemēram, tikai ar laivu. Pats Saint’s Row rajons ir pilnībā mainījies. Tas vairs nav kāds nolaists huds, kur narkomāni, ko uz kāpnēm činī. Nu tas ir bagātnieku rajons, ar debesskrāpjiem, dārgām kafejnīcām un ar ģimenei draudzīgu baznīcu centrā. Vēl būs cita stila multiplayers. Varēsi kapot nēģerus nevis kaut kādā ledus laikmeta nāves mačā, bet on-line misijās, activities un visādās citās štellēs. Protams, spēle nebūtu gangsta, ja tajā nebūtu co-op. Tā kā katru misiju varēsi iziet ar savu homīti, kas tev sēž blakus. Void !

1 komentārs:

THECalitis teica...

Ceru, ka neviens neuzskatīs šo ziņu par pārlieku rupju vai nekaunīgi. Uztveram viegli!